2010-04-24
 11:15:29

På tal om dans....

Var ute och surfade lite på YouTube, som vanligt, och hittade en klipp som är så fantastisk STOR!

Det är tangoscenen ur "En kvinnas doft" med Al Pacino. Gigantisk är den här scenen för att det är hans sista dans här i livet som han vet. Han ska ju försöka begå självmord i den här filmen.

Dans är ju något som har varit väldigt viktigt i mitt liv, men jag har inte dansat på såååå länge nu.
Det tänker jag ändra på efter operationen. Man ska ju hålla på med motion efteråt. Och dans (rätt utförd) är ju den bästa motionen, what so ever...........

Men det ska inte bara vara den här dumma buggen och foxtrotten.

Jag ska dansa alla de danser jag kan.... vals, tango, samba, lambada, jive etc.
Synd bara att när man går ut här i Sverige så finns det bara 2 danser som gäller. Bugg och foxtrott.

Tango exempelvis är ju DEN hetaste dansen som finns. Det är sex på dansgolvet ju.......

Synd, som sagt........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: