2010-04-25
 01:35:48

Ris á la Malta.......


Var hos en kompis o hennes barn ikväll och vi lyxade till det med Ris á la Malta.

Min lilljänta skulle sen sova över där så jag gick hem och började diska.

Efter en liten stund, vid halv nio, kommer min tjej springandes hem och berättar att ett av barnen har spytt ner hela sin säng och sig själv.

Nu är frågan om lillen har fått magsjuka eller om hon reagerar på min Ris á la Malta........

Men jag tvivlar starkt på att det var desserten......
Jag gick t.o.m. ut på nätet för att ta hem receptet.
Ni kan själva titta på den och se att det inte KAN vara min dessert som gjorde att lilltjejen blev sjuk......

OBS! Mer skriveri nedanför....



Hi hi hi hi..................

Nej, men skämt åtsido.......

Jag gjorde den INTE efter detta recept och vi hoppas att lilltösen blir frisk snart.
Troligtvis ÄR det magsjuka.... annars hade vi alla blivit sjuka.

För säkerhets skull åt jag och min flicka några vitpepparkorn också.......

Och ännu en gång: Krya på dig lilltjejen! Vi tänker på dig! Kramisar!

God natt allihopa!


eva

hej.vad gullig du är.

du ska veta att du gör den bästa ris a´la malta jag har ätit.kram



PUBLICERAT: 2010-04-25, 09:18:14 | URL: http://eva71.blogg,se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: